Bad dax =)

Igårkväll badade pojkarna tillsammans och busade =) Liam är helt vild i vattnet slänger sig hit och dit och bryr sig inte om huvudet hamnar under. Leo däremot skriker i panik om han får vatten i ansiktet haha ;)









Lägger upp bilderna nu för igårkväll hade jag ingen lust, Jonas och jag åt mycket gotta och hade film kväll. Vi såg Salt och 127 timmar. Salt var väl rätt ok men 127 timmar ingen höjdare tyckte vi.

Ska börja städa till lite innan festen ikväll, ska även gå igenom garderoben och se om jag hittar något passande att ha på mig ikväll. Annars blir det en birsta tripp för mig hehe

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gokillarna!!

Å vad söt han är Liam på nedersta bilden :)

2011-01-16 @ 20:40:38
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0