Dag 01 – Om mig

Ja jag heter då Jessica Jangrell Öhlén, är född 13 Januari 87 på sundsvalls bb. Mina mamma heter Birgitta Jangrell Och pappa heter Kjell Öhlén, sedan har jag tre syskon. Två bröder Daniel och Niklas. Och en stora syster Malin. Mamma och Niklas bor i Göteborg så vi träffas inte så ofta =/.

När jag var någon månad så flyttade vi till harmånger där mamma och pappa drev ett värdshus och min lillebror kom till världen. Vi flyttade upp till Sundsvall igen efter några år, och så föddes min andra bror.

Gick i skola på vivsta i Timrå och började senare på mariedal där jag i 8an blev tillsammans med Jonas, som jag nu har två underbara pojkar med 3 och snart 1 år gamla. Vi firar nu i slutet på Januari 9år =)

Började Gymnasiet på Timrå gymnasium samhällsaprogramet =/ vad fasen tänkte jag där kan man ju undra nuförtiden. Tog studenten 06 och började plugga på högskolan på hösten, men slutade ganska snart då jag blev gravid i december med Leo.

Det var lite om mig

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att jag kom med lite i din blogg.

Vill bara säga att du är jättefin i din nya färg och klippning.

(Påminner om mig ;-))

När jag var ung...... yngre......

2011-01-06 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0