Födelsedagsfesten

Igår hade jag födelsedags fest =) mycket roligt att så många kunde komma. Fast bilderna jag tog vart inte sådär super bra =/ typ röda ögon på nästan alla kort, inte skoj.

Kvällen började med att vi fixade lite tacos

Anna, Ida och viktora mumsar =)




Amanda och Tessan



Vi förlyttade oss till soffan efter maten =)




Ida och Ida dök ju upp lite senare, super glad asp




Vi spelade lite med vilda gester






Ida Jag och Ida =)









Kvällen spårade ur lite för min del =/ kan inte fatta att jag tillät mig själv dricka så mycket. Hmm fasen också. Så jag har ju lite minnesluckor idag.

En bild på mig och Amanda när vi kom till krogen, syns det hur packad jag var? ;)




Nej nej skärpning Jessica!!!

Det var de bilderna jag hade på min mobil, Men Amanda har ju typ tusen bilder. Hon är en riktig paparazzi

TUSEN TACK tjejer för en bra kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0