Full fart =)

Idag har det varit full fart hela dagen, men det är ju bara roligt =) då går dagen så mycket fortare.

Det började med baby sång, Liam sprang överallt. Satt still en stund och tittade på sångfröken Jessica, det är Liam i blått=)



Jamen eftersången så var Liam såå trött så jag släppte av honom hemma så Jonas fick lägga honom i sängen och så passade jag på att handla lite. Tror nästan Jonas får sköta handlinge hädanefter, köper ju såå mycket onödigt.

När jag var på affären ringde Ida och ville att vi skulle komma och fika lite bullar =) och det tackar man ju inte nej till. Så när Liam sovit färdigt så åkte vi till Ida och Lova.

När vi kom dit så sov Lova fortfarande så Liam fick leka lite själv



Och så fikade vi goda bullar =)


Efter en stund så vaknade Lova och det första Liam gör är att gå fram och titta på henne och sedan ge henne många blöta pussar =D hur gulligt är inte det då?! Han blev verkligen glad att hon vaknat så han slapp leka med oss mammor. Men så han man ju inte dit med kameran då han pussades =( typiskt

Men här jagar han henne, hon försöker fly hans pussar ;)


Sedan på eftermiddagen så bjöd jag hit Caroline och alla barnen =)

Pojkarna Bygger lite pärlplattor



Sedan åt vi lite tacos =) vi fixade ett eget litet bord åt pojkarna



Nu har Liam somnat redan han var så trött idag och Leo fick gå upp till farmor en stund =) så det är lugnt och skönt. Tröttheten smyger sig på då man sitter still.

Så tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0