Hihi

Nu måste jag berätta en rolig sak som Leo sa igår på Ica Maxi, fast väldigt pinigt för mamma. Igår fick Leo syn på några bindor när vi städade som har Legat jätte länge i badrumsskåpet och frågade vad det var. Och jag försökte förklara haha. När vi stog i kön på Ica maxi så fick han syn på bindor och skrek, Men mamma du måste köpa såna där trosor så att du inte blöder!! haha Gud det var många som hörde, pinsamt. Han verkar ha förstått vad man ska ha dem till iaf.

Köpte även nya pärlor till honom så nu har han suttit snart en timme och gjort pärl plattor =) Skönt. Köpte även smaksatt kaffe igår, choklad smak. Så sitter och dricker det nu och det var gott =) ville igentligen köpa irish cream men det var slut.

Idag får vi se vad vi hittar på, hoppas det är någon som vill komma hit och leka =) Snälla!? hahaha

Sedan när Jonas kommer hem från jobbet ska vi åka och gratta Jonas mosters man som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har jag uppdaterat mig på din blogg, fina pojkar och härlig ny sängstomme har jag sett. Riktigt ALLA var ju inte samlade på bilden i jul, jag var inte där :-(

Nästa år kan ni barn med familjer/respektive komma hit till mig tycker jag.

kram Ma

2011-01-05 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0