Kalas =)

Idag har vi varit på 1 års kalas hos Annie =) mycket trevligt och alla barnen lekte för fullt. Mycket gott fika, Liam slocknade så fort vi kom hem. Han får sova en stund även fast det är lite sent för senare kommer vicki och Andreas hit och ska passa barnen medans jag och Jonas ska ut och käka lite middag och ha det mysigt =) Vi firar ju nämligen 9 år tillsammans idag :0 det ni!!.

Åhh nu sitter jag och tänker på vad jag ska välja för god mat hihi ja vi får se vart vi hamnar, har ju inte bokat något bort så får se vart vi får plats.

Nu ska jag ta mig en cola och vila en stund i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så himla gott att gå ut och äta, framförallt att slippa disken ;) haha!



Grattis på 9års dagen! :D

2011-01-22 @ 17:13:08
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0