Skol dax

Har ju börjat gå på några föreläsningar i veckan då jag har möjlighet, så idag var första föreläsningen. Gick väldigt bra faktiskt, blev inte så uttråkad som jag trodde =) 

När jag kom hem for jag och Liam på birsta, på jakt efter gardiner. Vi flyttar ju till helgen så måste köpa nya gardiner för de vi har nu är 3m lång och så långa behövs inte där uppe. Blev lite annat smått och gott också såklart =) hihi. Var även nära att köpa på mig lite blommor från buketten men gjorde det inte, jag dödar ju alla mina blommor =( Får fråga personalen om de har nåfra blommor som är svår dödade =)

Nu på kvällen har vi inte gjort så mycket mer än det vanliga kvälls fixandet tog lite bilder =)

Leo och pappa tittar på bolibompa



Ser ni de nya vita kuddarna, tycker det ser ut som kuddar utan överdrag. Tyckte de var finare i affären =/ men de får duga

Liam leker med bilen



Leo ville kramas



Och så har jag köpt semlor på affären som jag ska smaska på ikväll =) de som jag bakade är ju slut sedan länge, och eftersom det är denna tid på året då jag är extra sugen på semlor så köpte jag mig nya =)

Imorgon väntar lek på drakis och en föreläsning på em

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men ååå vad gott med semlor :P igen.. hehe.



Å så himla söt han är Liam, är det en pyjamas han har på sig? Skitsött mönster iaf!



Ta garderobsblommor, dom är svårdödade ;)

2011-01-24 @ 19:48:48
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Vad har du börjat läsa för något? :)

2011-01-25 @ 20:04:07
URL: http://finnasolsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0