Bada

I morse bestämde vi oss för att åka och bada, det var ju så fint väder :) vi packade och for ut till tynderö, till en strand nära Jonas stuga.
Grabbarna lekte lite i sanden medans jag solade :) haha
Liam blev nergrävd så han inte kunde smita ;)
Leos tur :)
Sedan tog pappsen och Liam en bad paus
Leo ville inte han tittade på istället
Efter stranden hälsade vi på pappa i stugan en liten stund han var där och fixade lite och efter det for vi in till Viktoria och Andreas och hälsade på :)
Efter mat så tog jag med mig Leo och for hem till pappa, jag håller på att målar :) Målar köksstolarna och våra sängbord vita :) verkligen mycket jobb att måla stolarna men fint blir det :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej bruden! Vårat internet hemma slutade fungera... IGEN! Så nu ska vi få ytterligare ett nytt modem, suck!

Puss påre!

2011-07-29 @ 10:18:22
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nu jäklar ska ja ha en uppdatering! ;)

2011-08-02 @ 22:18:52
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0