Lite nytt behövligt

Jag har länge velat ha en sån här hållare så nu slog jag till :)
Och så måste jag hitta en ny liten burk att ha Liams nappar i när Leo krossade den förra :/ men denna tyckte jag var fin :) den får duga
'
Dessa har Leo och Liam träffat oj vad Liam tycte det var spännande :)
Han vågade sig tillslut fram för en klapp men sprang fort därifrån haha
Bilder på mina snyggisar
Och så Leo som alltid ska ha fingrarna i munnen då jag försöker knäppa, toker
Liam har blivit lite snorig under natten :( stackarn, hoppas det går fort över. Det ända Leo vill göra på dagarna är att cykla han tjatar om den där cykeln 24/7 haha jaja bra att han gillar det :) Han är vekligen snabb nu, ska sätta på en stång som man håller i och ta bort stödhjulen så han får lära sig försöka hålla balansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0