Stug mys

I morse tittade jag ut och såg att det var lika soligt och fint som igår så då bestämde jag mig för att ta med pojkarna ut till pappa och Anitas stuga för att sola och bada lite :)
Det tittade förbi en svan familj, Leo stog och kasta sten så jag tror pappa svan trodde det var mat så han kom väldigt nära tillslut lite för nära och så tänkte han attackera oss :/ uscha tog pojkarna och sprang haha fy så läskig han var. När han simmat ut till sin familj tog jag fram mobilen för att knäppa kort och då kom han tillbaka med värsta farten och tänkte bita oss han ville verkligen inte vara med på kort.
Lite bilder
Sedan for vi hem och Liam sov lite och vänta på att pappsen skulle komma hem så vi kunde åka ut till deras stuga och grilla lite och vara mera ute i fin vädret, går ju inte att bara sitta inne i denna lägenhet när det är så fint väder :)
Imorgon väntas mera bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0