Besök ifrån Göteborg

Igår kom mamma hit och hälsade på och stannar till söndag. Och skämer bort oss med massa god mat. Vi ska även ut och äta imorgon :) Men då får Liam vara hos Jonas moster och kusiner tror inte det är så lycket att ta med Liam ut på restaurang, Leo däremot har jag inte riktigt bestämt om han får följa med men jag tror det.

Idag har vi varit på birsta vi gick runt och tittade lite och köpte lite smått och gott. Eller rättare sagt mamma köpte saker till oss :) hihi. Träffade även på Ida som var och shoppade själv utan lilla Lova. Hon kände sig lite ensamen så hängde på oss en stund. Min bror med flickvän kom oxå och då var det dags för lunch.

Vi har inte gjort så mycket mer, elle jo jag har rensat i mina valv nu är det riktigt snyggt och fint :) woho. Jonas och jag åkte på Ikea en snabbis och köpte en massa trådbackar så nu har vi massor med förvaring. super bra!

Jo de ringde från komunen idag oxå och berättade att Liam fått dagis plats på mariedals dagis, sotaren. Ja hon frågade om jag ville ha platsen ja sa jag jag har ju inget val precis. Hoppas hoppas på sommarjobb men om det skulle va så att jag inte fick nått så kan han ju vara hemma med mig. Men jag SKA ha jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0