Dag 11

Någonting jag oroar mig för

Ja jag oroar mig ständigt för nya saker just nu är det väl ekonomin som tynger mest, att Jonas inte har fast jobb utan blir bara inringd ibland och att jag får såå lite föräldrapenning. Jag oroar mig för att jag inte ska få sommarjobb. Jag vill ha jobb och börja dra in pengar till familjen.

Jag oroar mig ständigt över alla hemskheter som skulle kunna hända barnen uscha vill inte tänka på alla hemskheter det händer barn ute i världen.

Nej det finns mycket man oroar sig för som man inte vill tänka mer på nu

Kommentarer
Postat av: Tilda

Känner igen mig.. Mensnart så kommer dom vara fast där, både Jonas och Robbin! Och du hittar säkert något roligt sommarjobb! :) Vet du? Ikea söker folk, fast dom har inte lagt ut någon annons utan man kan ringa och be att få prata med personalansvarig... :)

2011-03-08 @ 10:42:15
URL: http://tildasvelander.blogg.se/
Postat av: Tilda

mensnart? :P Haha

2011-03-08 @ 10:43:13
URL: http://tildasvelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0