Söndag

I morse fick jag ett sms av Caroline som undrade om jag skulle med på birsta det skulle inhandlas en mössa till Eline och det ville jag ju. Tog med mig Liam Leo ville inte följa så han blev hemma med pappsen.

När det var lunch dags gick vi över till Ikea och skulle köpa lite köttbullar :)

Jag satt och väntade vid bordet med alla barnen medans Caroline köpte maten

Levis och Vince


Eline och Liam


Efter maten fick barnen en glass=)

Mumsigt



Liam kladdade lite med sin glass


Och smakade lite på den :)


Och när jag kom hem hittade jag Leo tittandes på film i soffan


Senare ska vi till pappa på middag nu ska vi vila en stund

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att ni följde med :) så ja slapp springa runt och jaga bus-levis själv.. haha!

Hoppas ni får go mat hos pappsen sedan! kram

2011-03-06 @ 13:25:55
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0