Full fart

Ja idag har det verkligen inte varit något sittande, jag började dagen med att åka på ikea för att köpa lite tyg så att jag kunde sy en gardin till köket och kuddar till kökssoffan.
Så blev gardinen, tyckte den blev fin för att vara första gången jag sydde en gardin :) Måste ta ner och stryka den oxå för satte bara upp den på prov.
Och så köpte jag tyg som jag ska sy kuddar av, men kuddarna syr jag någon annan dag.
Var upp till pappa en sväng med vårat köksbord oxå och slipade det, ska slipa lite mer på det nått imorgon för var tvungen att åka hem, Liam var så gnällig och rädd för slip maskinen. Sedan ska jag måla det vitt :)
Satte även upp två hyllor här hemma där jag tänkte ha lite olika saker
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0