Hej vänner

Denna vecka har jag haft väldigt mycket för mig och inte haft tid för bloggen. Jag har varit uppe hos pappa nästan varje kväll och fixat med vårat köksbord, jag har slipat och målat det vitt. Det blev kanon bra
Och så har jag ju sytt kuddar till kökssoffan :)
Så här har det varit fixar vecka, har även försökt att äta super nyttigt denna vecka men igår sket det sig då jag bakade muffins jag åt några :/ fy mig men det var så himla gott ju, får försöka igen nästa vecka haha.
Vi har även varit på ett möte på banken för att prata om huslån och det återstår att se vad de säger hon skulle föra ärendet vidare med sin chef. Vi har sagt upp lägenheten och håller på att leta hus och bostadsrätter, det får nu vara slut med hyresrätt.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0