Tjingeling

Ja förlåt mig vänner för denna långa bloggtorka :( Men så kan det bli ibland.
Hmm vad har vi nu gjort
Jo vi firade ju sista aprill hos Caroline och Jimmy :) det var super trevligt mycket dans och skratt hihi. Leo sov hos morfar och Liam fick sova hos Viktoria och oj så bra det hade gått :) oroat mig i onödan, så himla skönt :)
Eftersom jag inte tog nå bilder så har jag inga men en kan jag sno från Caroline :) tycke vi var såå coola på denna bild hihi riktiga puddingar ;)
Hmm ja igår så var vi på birsta med Caroline och Eline för att köpa en present till Juni som ska ha kalas på fredag :) vi lunchade lite och barnen var riktiga matvrak precis som det ska va :)
Eline
Ja och så var jag ju ut med pojkarna och lekte idag:) Leo skjutsa runt på Liam
Imorgon ska jag baka massa  :) haha eller ska inte lova nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0