Bio mys

Igår var jag på bio med Mandy och Agnes och såg
Den var jätte bra :)
Efter filmen så satt vi på donken och pratade flera timmar :) riktig mys kväll!
Idag har jag poppat musik och packat massor, tagit ner gardinerna så nu ekar det tomt här, snart blir det flytt :)
På em så kom Mandy förbi och åt mat med oss och hjälpte oss roa monster barna som de var idag, Liam gnällde och gnällde allt var fel och Leo vägra äta och spillde saft över hela golvet :/ Mandy var så duktig och städade lite här och där åt mig :) haha tack sötis. Jag uppskattar verkligen att ku kommer och roar oss!!
Nu ska jag titta på drömmen om ett barn på play! trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: caroline

Visst är den :) vi har granen ute. Dom förvarar ju dom så i affären med.

2011-11-27 @ 21:47:45
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0