Inga sura miner

Nope inga sura miner här elle för vi har varit och köpt en tvättmaskin :D gud så skönt det kommer bli att slippa gå så långt till tvättstugan nu när vi ska flytta. Och så tjurades Jonas med att han skulle köpa ett surround system så det gjorde han.
Jag har även städat och packat lite här hemma då hittade jag en gammal tomte dress som Leo hade då han var bebis, Liam tog på sig tomte luvan och har haft på sig den hela dagen haha tok unge. Till och med då vi skulle till elgiganten så skulle han ha på den :P
Toge en bild när han satt och väntade på lunch den satt jätte tajt på honom
Leo blev sur att jag bara tog kort på Liam så han ville såklart oxå vara med på ett i sin pyjamas som han vägrar att ta av sig har jag sagt att det är härligt med barn?! :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, sötbarna!

2011-11-14 @ 21:58:55
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha så det där är en pyjamaströja, har flera ungar på jobbet som också vägrar ta av sig pyjamasarna isf :)

2011-11-16 @ 19:00:28
URL: http://idabitar.com
Postat av: vicki

Hahaha Liam :D ser ju jätterolig ut när mössan trycker sådär ;) sötisen. Och gud vad Leo är lik dig på den där bilden jessica :)

2011-11-16 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0