Tisdag

Idag när barna var på dagis så var jag till pappa för att skriva ut lite papper och så sedan till arbetsförmedlingen för att hämta lite papper och grejer :) Super trevlig tjej som tog emot mig idag hon till och med sökte fram ett passande jobb som hon ville att jag skulle ringa för hon trodde det skulle vara nått för mig :) jätte kul när man får sån bra hjälp.
Kom hem och packade lite mer och tog mig en lur på soffan innan hämtning av vild och vildare :P När vi kom hem fikade vi lite och sedan hade vi disco tills pappsen kom hem haha så nu somnar de nog gott när vi lägger dem. Liam ligger redan han var så trött han men Leo ska fika lite kvällsfika.
Imorgon väntar en spännande dag
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0