Bildregn

Ja som nu kanske har märkt så har blogg lusten inte funnits alls tyvärr men jag har nu tagit mig tid att lägga ut lite bilder på vad jag har sysslat med den senaste tiden :)
Jag börjar med den galna resan till sthlm med girlsen ;) haha säger jag bara. Tog inte så många bilder tyvärr men nåra tog jag iaf.
Leo hjälper mamma att packa
Hotell rummet
Sängen där jag och Tildis myste ;)
Amanda blev ledsen att hennes säng inte kommit än haha eller så ville inte inte vara med på kort ;)
Jag och Tilda redo för sthlms nattliv :P
Haha Tilda ser lite trött ut kanske :P
Jag är råttan Tilda är sugen och amanda glad haha
Vi är så jävla coola :P
Kollar in gamla stan
mati mati
Sygga mandy
Det måste göras nästa år igen!!!!! TJEJER, men nu vet vu vad vi inte ska göra iaf ;)
Jag var mycket saknad hemma av mina grabbar och det var verkligen behövligt att få saknas och sakna. När jag kom hem sov ju pojkarna men jag möttes av en glad Jonas som tänt ljus över hela lägenheten MYS älskar dig <3
Vi har även hunnit med detta
Bakat med grann flickorna :)
Varit i morfar och anitas stuga och ätit glass
Medans pappa och morfar tog upp båten
Måste ju såklart leka på stranden oxå
Ja det var väl de bilderna jag har tagit :) hoppas ni har njutit av bildregnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0