Spruta!!

Idag har jag varit runt hela birsta tro jag på jakt efter ett visst tyg med sjärnor på men det finns inget tyg någonstanns med stjärnor :( blir så less
Aja efter jag hämtat barna på dagis for vi till bvc för att Liam skulle ta 1.5års sprutan och det gick toppen bra, han skrek till lite och peka på tanten som tog sprutan på honom och sa GJORDE.
Hmm tänker efter vad vi har gjort i veckan men kommer inte på nått vettigt så visar bilder från helgen som var istället :) Vi var på kalas hos Jonas moster Rebecka för kusinerna Viggo och Vinton har fyllt år. Vinton har en el bil som Leo och Liam älskar att åka med :)
Och så var jag ut på krogen med Amanda, Vicki och Basti och träffade mina bröder och kusin :) min lille bror och kusin var ju här från götet så måste ju ut och träffa dem :)
Bästaste Amandisen sminkar mig ju varje gång jag går ut <3
Nu ska jag sätta igång och baka lite bröd :) mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0