Familjedag

Oj vilken härlig dag vi haft idag :) imorse åkte vi och storhandlade sedan hem för att äta en riktigt god omelett som jag gjorde och iväg upp till Sara och Mats för att åka iväg på en skoter tur. Vi har ju en släde bak på skotern där jag och antingen Leo eller Liam satt :) de fick turas om att sitta på skotern. Väldigt mysigt att sitta där bak i släden lite guppigt bara :P Men Leo skratta sååå mycket han tyckte det var super kul.
Tog tyvärr inga bilder :( men får ta någon bild nån annan dag så ni får se skotern och släden som vi åker med :)
Idag har jag ju börjat med LCHF så det blev Lax till middag idag med blomkolspuré till mig och till de andra blev det ris. Jätte jätte gott blev det :)
Och nu på kvällen har jag och Amanda gått våran runda :) mycket skönt nu tittar jag på halv åtta hos mig och snart dax för familjen annorlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0