Söndag

Imorse då dagen började hade jag så fruktansvärt ont i huvudet att jag trodde jag skulle avlida och Jonas som jobbar hela långa dagen från 6 på morgonen till 7 på kvällen, Men som tur va tog pappa med sig Leo och åkte ut till tynderö lagom till Liam skulle sova så jag fick en lång och skönt stund där som jag spenderade på soffan sovandes :P Leo kom hem precis när Liam hunnit vara vaken i ca 5 min så det var verkligen bra tajming.
Då gjorde jag oss klara och så gick vi bort till Jens som fyllde år och fika lite sedan åkte jag till Syster och hälsa på :) det blev en riktigt bra dag till slut.
Kom nyss hem och gjorde pojkarna klara till sängen och nu ligger de och somnar förhoppningsvis på en gång. Jag och Jonas ska mysa lite :) Så himla skönt att han har frivecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0