Bilder

Eftersom jag har en bra kamera nu hihi så kommer ni få se massor med bilder för jag älskar att knäppa med den :) Och Leo älskar att vara med på bild perfekt!
Myspys på kvällen :) varje kväll tänder jag ljus så himla mysigt
Fisen myser
Leo
Puss
Måste visa denna bild för Leo var så söt men liam ser rolig ut haha
Leo bygger högt
Liam förvånade mig vid middagen då han började äta massor med tomater :)
Vi hade en middagsgäst idag :)
Oj vilken snygging vi har här då ;)
Liam älskar verkligen sin tröja med bulldogs som även jag älskar :) vilken tur. Om han får välja är det denna han tar på sig
Efter middagen städade vi och sedan tog jag och Mandy en kvällspromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0