Blogga?

Jag har inte orkat blogga de senaste dagarna för jag har varit sjuk :( feber och jätte ont i halsen, men nu är jag bättre :) lite små hes bara.
Vad har vi gjort i veckan då? inget speciellt varit hemma och tagit det lugnt eftersom både jag och Jonas varit lite dålig. Men igår när vi vakna och det hade kommit massor med snö vart vi alla jätte glad och gick ut och åkte pulka och sedan for vi upp till Sara och Mats för Jonas ville fixa med skotern så vi kunde ta oss en sväng. Men det gick inte som planerat han fick inte riktigt till den så han får fixa någon annan dag, men Anton var så snäll och tog med pojkarna på en sväng på deras skoter :) så fort Anton stannade med skotern stor tjöt Liam och Anton trodde han var rädd så han kom med honom till mig men när Liam lugnat ner sig skrek han neeej neeej åka åka haha.
Efter det åkte vi hem och fixa lunch och så åkte Jonas iväg på möte sedan blidde det lite thai mat till middag :) gott! och sedan iväg till Jonas mosters man Örjan som fyllde år. Så vi var hemma igen vid åtta tiden och då fick barnen gå och sova på engång.
Idag väntar vi besök från Annie med familj :) mycket roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0