Tatuering

När Jonas åkt iväg på jobbet så ringde han och sa att han glömt en grej som han behövde och jag skulle ändå åka och handla så han fråga om jag kunde svänga förbi, så jag ropade på barnen och sa att de skulle komma och klä på sig då kom Leo såhär
Han hade tatuerat svarta ögonbryn sa han :/ skit onge ska hålla på och rita på sig själv.
Köpte vitt nagelack på affären hiss eller diss? tummen upp eller tummen ner?
För någon månad sedan var jag på boom och köpte en ny fin flecce filt åt mig en blå med stjärnor :) jag älskar ju stjärnor så kunde inte motstå och Jonas har älskat den filten oxå så jag var igår och köpte en sån till honom fast en röd :) så mysiga
Nu ska jag mysa ner mig i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0