Äre dags?

För lite bloggande kanske ;)
Fick jobb hela veckan på S:t Olofsskolan i stan, Liam blev sjuk och Jonas fick stanna hemma med honom mån-ons men han blev ju inte frisk :( han hade sådan hosta att han kräktes ofta. Så jag fick lov att tacka nej till jobb tors-fre :( så himla tråkigt. Men man måste ju, Jonas måste ju jobba han oxå.
Favoriten hemma just nu, bilbanan :)
Idag var vi på birsta med Veronica och Annie för Liam har äntligen blivit bra igen tur de. Nästa vecka ska jag jobba!!
Köpte mig en skinjacka som jag velat ha länge och snygga kepsar till pojkarna :)
Liam är inne i en väldigt jobbig period just nu han skriker hela tiden och högt också tror hela birsta hörde oss då han är less eller inte får som han vill :/
Nu på em har Liam sprungit runt i sina kallingar och gått på pottan lite då och då :) så duktig, han har inte kissat än men han har bajsat :)
Hmm vad har jag mer på hjärtat då? Joo Jonas har jobbar helg tyvärr så hoppas någon vill hitta på något med mig och pojkarna :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men nu är det väl på tiden att dra en ny bloggning ;)

2012-04-15 @ 19:08:43
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0