Sorry

För dåligt bloggande :/ men nu är jag tillbaka!
Såhär är det förra veckan fick jag en idé, som jag inte fattar att jag inte tänkt på tidigare!!! Jag ringde helt enkelt till alla förskolor i Sundsvall/Timrå och alla tog mitt nr och ja idag blev jag riktigt glad!! :D Det ringde och de undrade om jag kunde jobba imorgon :) toppen äntligen börjar det hända saker här. Och jag hoppas det fortsätter, ska bli riktigt skönt att komma ut och jobba lite och det är ju ett stort olus att man få jobba på dagis med alla härliga barn.

Ni får bilder på Liam från förra veckan då han och jag var ute och lekte och pappsen och Leo fick lite ensamtid på skotern :P
Kör lite traktor
Ute och rastar hunden
Fisen var ute med oss och oj vad hon åt gräs!? haha viste jag inte att katter gillar att äta.
Köpte nya mössor till barna på lindex en blå och denna gröna till Liam som han har på sig på bilden och de verkligen älskar dem och vill ha på sig dem jämt även inne! Bra att de är uppskatade men kanske inte så mkt.
Och såklart är det ju stjärnor på mössorna, är ju svag för stjärnor ja :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0