Work Work

Hihi fan va härligt att kunna skriva det :P
Men van vad trött jag är alltså har jobbat väldigt sent alla dagar till halv fem, fem och så ska man hämta barn på dagis hem och äta ja tiden bara flyger fram. Men roligt är det ju oxå att man är aktiv hela dagen och inte bara sitter hemma och lökar ;).
Mina älskade älskade pojkar ville att jag skulle knäppa kort :)
Leo
Liam
Fick ett glatt samtal idag oxå blir jobb hela nästa vecka på en skola i stan :) ska få jobba med min svärmor i hennes klass hehe :) och på eftermiddagarna ska jag vara på fritids för skolbarna slutar ju tidigt kl 2.
Trevlig kväll, blir en tidig kväl för mig då jag börjar tidigt imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0